Silopuu Ky, y-tunnus: 2757550-9, osoite: Raikuuntie 15, 58350 Villala; myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 23.2.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Nouto verstaalta 0.00€
Nouto Postista 5.00€
Postin Pakettiautomaattiin / Smartpostiin 5.00€
Posti Kotiinkuljetus 16,00€
Matkahuolto 5,00€
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksu suoritetaan ennen lähetyksen postitusta.
Käytössä on kaksi eri maksutapaa: Verifonen tarjoamat maksutavat ja ennakkomaksu.
-Ennakkomaksu tapahtuu sopimallamme tavalla, joko tilisiirtona, laskuna tai käteisellä. Tilauksen tehtyäsi olen yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostitse. Sovimme sopivan maksutavan ja tilaus lähetetään maksun jälkeen.
–Verifone Finland Oy
(0943819-9) on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa
tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä
mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone
Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Silopuu Ky.
Verifone Finland Oy
Keskuskatu 1 A
00100 Helsinki
Asiakaspalvelu: 020-7535192
Sähköposti:
kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Tällä hetkellä lähetämme tuotteita vain Suomeen. Toimitusaika vaihtelee 3-14 päivän välillä. Tuotetta tilatessa näkyy tarkempi toimitusaika.
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus perua tilauksensa 14 vuorokauden sisällä siitä, kun hän on vastaanottanut tilausvahvistuksen ja tilatun tuotteen. Asiakkaalla on tällöin velvollisuus tehdä ilmoitus palautuksesta ja palauttaa tilaamansa tuote ohjeiden mukaan. Hyvitämme kauppahinnan asiakkaan osoittamalle tilille, kun olemme tarkistaneet tuotteen olevan virheetön ja myyntikuntoinen. Vastaanotettuaan tilauksen asiakas on velvollinen viipymättä tarkastamaan lähetyksen ja tutustumaan mahdollisesti mukana oleviin tuotteen käyttöohjeisiin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Silopuulla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi , yhteystietosi, syy miksi palautat tuotteen, neuvoja miten vastaava tilanne voitaisiin välttää sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautuksesta aiheutuvat kulut
Mikäli kyseessä on tuotteesta tai toiminnastamme aiheutuva palautus, maksamme palautuksen aiheuttamat kulut samalla kun palautamme tuotteen hinnan. Muutoin asiakas maksaa postituksesta aiheutuvat kulut.
Lähetämme sinulle oikean tuotteen viivytyksettä. Pyrimme järjestämään väärän tuotteen palauttamisen mahdollisimman sujuvaksi ja helpoksi. Vastaamme myös lähetyksestä aiheutuvista kuluista. Ilmoita palautuksen yhteydessä tilinumerosi lähetyksestä aiheutuneiden kulujen hyvittämistä varten ja liitä palautuksen mukaan alkuperäinen, tuotteen mukana tullut lähete. Palautettava tuote tulee palauttaa asianmukaisessa paketissa, joka suojaa sitä kuljetuksen ajan.
Otamme vastuun tuotteista, joissa on materiaali- tai valmistusvika. Pyrimme vaihtamaan tuotteen uuteen, mutta asiakkaan niin halutessaan palautamme rahat asiakkaan osoittamalle tilille, kun viallinen tuote on lähetetty takaisin. Tuotteiden hinta palautetaan asiakkaalle viimeistään 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Kaikissa tapauksissa, pyydämme viipymättä ottamaan meihin yhteyttä suoraan joko sähköpostitse osoitteeseen teijo@silopuu.fi. Voit soittaa myös numeroon 0400288196. Varmin tapa tavoittaa on lähettää meille sähköpostia. Pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian.
Tuotteillamme ei ole takuuta, mutta jos jotain ongelmia tulee niin olethan meihin heti yhteydessä! Katsotaan miten voimme auttaa.
Autan sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
teijo@silopuu.fi
0400288196
yhteyttä voi ottaa arkisin 8.00-16.00
Silopuu Ky ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä suoreen mehin.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Silopuu Ky
Teijo Jalkanen
Y-tunnus: 2757550-9
0400288196
teijo@silopuu.fi
Raikuuntie 15, 58350 Villala